Photo Gallery
Business Platform

Ζαχαροπλαστική & Αρτοποιία

Η προστασία των προϊόντων, η ευκολία στο άνοιγμα – κλείσιμo της συσκευασίας, η διατήρηση της φρεσκάδας των σκευασμάτων, η καταναλωτική τάση για γρήγορο φαγητό «στο χέρι», η προτίμηση σε ατομική-οικονομική μερίδα, το υψηλό αίσθημα περιβαλλοντικής ευθύνης των καταναλωτών, οι νομοθετικές επιταγές για χρήση βιώσιμης συσκευασίας είναι οι παράγοντες, που επηρεάζουν και διαμορφώνουν πλέον την παραγωγή της συσκευασίας, που αφορά τους κλάδους της αρτοποιίας και της ζαχαροπλαστικής.

Επίσης, η πανδημία διαμόρφωσε νέες συνθήκες και στο κλάδο αυτό, καθώς ένα μεγάλο ποσοστό των αρτοποιείων και των ζαχαροπλαστείων ξεκίνησε τη διανομή στο σπίτι για να εξυπηρετήσει τους πελάτες του για να αισθάνονται περισσότερο ασφαλείς, ενώ αναδείχθηκε αρκετά και η τάση της ατομικής συσκευασίας σαν ακόμα μία «δικλίδα» ασφαλείας από την πλευρά των καταναλωτών στο θέμα της προστασίας της υγείας. Το αίτημα και η ανάγκη αυτή για μικρότερες ή ατομικές συσκευασίες βέβαια είναι μία τάση, που ήρθε για να μείνει λόγω της οικονομικής κρίσης, καθώς είναι και πιο προσιτές, όσον αφορά την τιμή τους, αλλά και λόγω της ανάγκης για μείωση των αποβλήτων.

Οι «έξυπνες» συσκευασίες, που βοηθούν τους καταναλωτές να χρησιμοποιούν με περισσότερη άνεση τα προϊόντα εντός και εκτός σπιτιού, η εύκαμπτη συσκευασία, που προσφέρει μεγάλη ασφάλεια στη μεταφορά και κατανάλωση, οι συσκευασίες, που μπορούν να μπουν στο φούρνο μικροκυμάτων, οι συσκευασίες, που ακολουθούν τις επιταγές της κυκλικής οικονομίας και της προστασίας του περιβάλλοντος, οι αισθητικά όμορφες συσκευασίες, που όμως καλύπτουν όλα τα μέτρα προφύλαξης, είναι τα ζητούμενα πάνω στα οποία η βιομηχανία της συσκευασίας εξελίσσει το τελικό της προϊόν.

Media & Strategic Partners