Photo Gallery
Business Platform
GLOBAL Packaging Stage: Η επόμενη ημέρα στη συσκευασία

GLOBAL Packaging Stage: Η επόμενη ημέρα στη συσκευασία

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης GLOBAL PACK 2023  πραγματοποιήθηκε για τρεις ημέρες, το GLOBAL Packaging Stage στο Hall 3, όπου experts του κλάδου και στελέχη της αγοράς ανέλυσαν τα πιο επίκαιρα ζητήματα, που απασχολούν τον κλάδο της συσκευασίας.

Το ιδιαίτερα ενδιαφέρον πρόγραμμα του GLOBAL Packaging Stage διεξήχθη και τις τρεις ημέρες της έκθεσης, στο ειδικά διαμορφωμένο Stage στο Hall 3.

Η επόμενη ημέρα του labeling & printing από κορυφαία στελέχη της αγοράς

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε και η τρίτη ημέρα των ομιλιών στο Global Packaging Stage με κεντρικό θέμα τις ψηφιακές εκτυπώσεις και την ετικέτα. Την αρχή έκανε ο Δρ. Αναστάσιος Ε. Πολίτης, Πρόεδρος του Διεθνούς Κύκλου Πανεπιστημίων Γραφικών Τεχνών (IC – the International Circle of Educational Institutes of Graphic-Media Technology and Management), HELGRAMED – Πανελλήνια Ένωση Πτυχιούχων Τεχνολογίας Γραφικών Τεχνών, ο οποίος παρουσίασε τις τάσεις της σύγχρονης συσκευασίας με ειδική αναφορά στην κυρίαρχη: δηλαδή την υβριδική εκτύπωση. Ακολούθως ο κ. Γρηγόρης Κόκκορης, Print Color Specialist (DOT REPRO SA) μίλησε για την εξέλιξη της εκτύπωσης με ειδική αναφορά στη διαδρομή της εταιρείας του, από την πρώτη χρονιά της ίδρυσής της (το 1979). Τη σκυτάλη πήρε ο κ. Χρήστος Κουτρουδίτσος (Διάγραμμα ΑΕ, Υπ. Διδάκτωρ Τεχνολογίας Γραφικών), ο οποίος προσέλκυσε το ενδιαφέρον του κοινού με τις πολύτιμες πληροφορίες που μοιράστηκε σχετικά με τη διαχείριση και τη ροή εργασιών στη ψηφιακή εκτύπωση χάρτινης συσκευασίας σε μικρά τιράζ. Από την πλευρά του, ο επόμενος ομιλητής κ. Βαγγέλης Βακάλης (Konica Minolta Product Manager PP/IP) επεσήμανε το μεγάλο περιθώριο εξέλιξης που υπάρχει για την αύξηση της ψηφιακής εκτύπωσης στον κλάδο της εύκαμπτης συσκευασίας. Στη συνέχεια ο κ. Κωνσταντίνος Μέξας, Corrugated & Folding Carton Solutions, GRAPHCOM παρουσίασε συνοπτικά τις ψηφιακές λύσεις που υπάρχουν στη διαδικασία της επεξεργασίας – φινιρίσματος στη βιομηχανία των εκτυπώσεων, δίνοντας έμφαση στο γεγονός ότι παρατηρείται μετατόπιση από την αναλογική στην ψηφιακή εκτύπωση.

Νίκος Κεχαγιάς

Κωνσταντίνος Μέξας

Για τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις μίλησε και ο κ. Κωνσταντίνος Σπυρόπουλος (Global Sales & Business Development Executive Director, BEL) ο οποίος στην ομιλία του με τίτλο: The Connected Converter αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στον όρο overprint, που εννοείται ως ένα ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα με αρθρωτή δομή και παραμετροποιήσιμες μορφές εργασίας. Εν συνεχεία ο κ. Νίκος Κεχαγιάς, Scientific officier Nanotypos μίλησε για λύσεις ασφάλειας και ελέγχου ταυτότητας σε προϊόντα συσκευασίας, ενώ τέλος, ο κ. Ιωάννης Σφηναρολάκης, Sales Supervisor machines & Digital Units, NOVACEL HELLAS έκανε λόγο στις καινοτομίες της Xeikon για ένα βιώσιμο μέλλον στη συσκευασία ετικετών. Κλείνοντας ο κ. Γιώργος Τριανταφύλλου εκδότης του περιοδικού allpack [Hellas], αφού ευχαρίστησε τους ομιλητές και τη διοργανώτρια της GLOBALPACK, FORUM SA, ανανέωσε το ραντεβού για το Νοέμβριο 2025.

Ενδιαφέρουσες ομιλίες και παρουσιάσεις για τους αυτοματισμούς και το AI στη βιομηχανία

Η αυλαία άνοιξε με την εταιρική παρουσίαση της NewCold, με θέμα Creative Sustainable Value Chains και ομιλητή τον κ. Roberto Alessio VP Business & Growth Eastern Europe, ο οποίος αφού ανέλυσε τις αξίες της εταιρείας, έδωσε έμφαση στην εξασφάλιση της βιωσιμότητας.

Αμέσως μετά, ακολούθησαν δύο κύκλοι ομιλιών, με οικοδεσπότη τον κ. Γιώργο Τριανταφύλλου της All Pack Hellas. Τις αφηγηματικές τεχνικές στο σχεδιασμό προϊόντων στην εποχή του AI ανέλυσε ο Δρ. Παναγιώτης Κυράτσης, Καθηγητής και Πρόεδρος του Τμ. Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων & Συστημάτων στο Πανεπιστήμιο Δυτ. Μακεδονίας. Πιο συγκεκριμένα, στάθηκε στην καινοτομία και το σχεδιασμό στη συσκευασία και πώς οι ιδέες μπορούν να γίνουν πράξη μέσα από εφαρμογές ΑΙ για την ανάπτυξη μοναδικών προϊόντων. Τέλος, παρουσίασε επιτυχημένα Projects των φοιτητών του τμήματος. Τη σκυτάλη πήρε ο κ. Λευτέρης Χαβούζης, Msc Eng, Dipl.Wirt.- Ing. MD Lino3D member of LinoGroup, ο οποίος έκανε λόγο για το 3D Scanning / Reverse Engineering και πώς μπορεί να βοηθήσει στην παραγωγική διαδικασία συσκευασιών τροφίμων, μέσα από μια αναλυτική παρουσίαση των 3D σκάνερ και των εφαρμογών τους.

Αναστάσιος Μοσχάτος & Γιώργος Μεταξάς (GIZELIS ROBOTICS)

Λευτέρης Χαβούζης (LINOGROUP)

Στο stage στην πορεία ανέβηκε ο κ. Σπύρος Βαμβακάς, Industry Expert, Αντιπρόσωπος Evocon, Αντιπρόεδρος HMS, ο οποίος παρουσίασε το λογισμικό Evocon και τα οφέλη του στο Industry 4.0. Στη συνέχεια, ο κ. Δημήτρης Μπούμπουλος, General Manager Feed Business AVRAMAR, παρουσίασε αναλυτικά το case study της ενοποίησης των τριών εργοστασίων της AVRAMAR μέσω της πλατφόρμας cloud Evocon, τονίζοντας την ευκολία στη χρήση του λογισμικού και τη σπουδαιότητα στην real time παρακολούθηση της παραγωγικής διαδικασίας. Επόμενος ομιλητής ο κ. Κωνσταντίνος Βασιλειάδης, Key Account Manager της ATLANTIS ENGINEERING, με θέμα Optimizing Robotic Arm Operations: Self-Tuning and Self-Training Predictive Maintenance for Diverse Product Manufacturing. Συγκεκριμένα αναφέρθηκε διεξοδικά στους ρομποτικούς βραχίονες και τους παράγοντες που επηρεάζουν τη λειτουργία τους, καθώς και τις αλγοριθμικές τεχνικές που εφαρμόζονται.

Άγγελος Μάρκου (SABO SA)

Δημήτρης Μπούμπουλος (AVRAMAR)

Mε μια μακροσκοπική αντιμετώπιση του αυτοματισμού και την παρουσίαση δυο case studies -ΚΑΒΙΝΟ ΑΕ και Syngenta Hellas- ακολούθησε η ομιλία του κ. Γιάννη Μαραβέλια, Senior Project Manager ΟΜΙΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ, με τίτλο: Από την ρομποτική στο συνδεδεμένο αυτοματισμό: η νέα διαδρομή του ψηφιακού μετασχηματισμού για το Industry 4.0. Στόχος; Μέσα από έργα αυτοματοποίησης, η επίτευξη μιας ιδανικής κατάστασης σταθερής υψηλής παραγωγικότητας, συνεχούς αυτοδιόρθωσης και επαναλαμβανόμενης ποιότητας. Ο κ. Χρήστος Αθανασιάδης, Machine Vision Expert της εταιρείας ROBOVISION, πήρε το λόγο αναπτύσσοντας το θέμα Code Reading & Label Mix Up Prevention. Μετά από μια σύντομη αναφορά στην εικοσαετή πορεία της εταιρείας, ανέλυσε το Label Mix Up, δηλαδή τη λανθασμένη σήμανση ή τη χρήση λάθους ετικέτας στο προϊόν και πώς μπορούμε να το αποφύγουμε μέσα από την αυτοματοποίηση της διαδικασίας. Στο βήμα ανέβηκε ο κ. Άγγελος Μάρκου, Επικεφαλής τομέα Industrial Solutions SABO SA για να μιλήσει για Καινοτόμες λύσεις – Industry 4.0, και εφαρμογές με ρομποτικούς βραχίονες για διαφορετικούς βιομηχανικούς τομείς αναλύοντας τις ανά περίπτωση διαδικασίες και προκλήσεις. Με την Αυτοματοποίηση και Ρομποτική ως Το μέλλον της ελληνικής βιομηχανίας ασχολήθηκε κατά την παρουσίασή του ο κ. Παναγιώτης Παπαδόπουλος, Founder & Managing Director VIEPA. Η ανάγκη «έξυπνων» λύσεων και custom εφαρμογών, πάντα με πρότυπα αειφορίας στην παραγωγή είναι η επόμενη ημέρα στο Industry 4.0.

Επόμενοι ομιλητές ο κ. Αναστάσιος Μοσχάτος Chief Sales Officer και ο κ. Γιώργος Μεταξάς Chief Operations της GIZELIS ROBOTICS, οι οποίοι παρουσίασαν δύο case studies END OF LINE ROBOTICS IN FOOD INDUSTRY: Tο Ολοκληρωμένο Ρομποτικό Σύστημα Παλετοποίησης Χαρτόδισκων Γιαούρτης για την ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΕΙΑ ΑΕ και το Ολοκληρωμένο Ρομποτικό Σύστημα Διακίνησης και Εγκιβωτισμού Φέτας στην ΟΜΗΡΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ ΑΕΒΕ. Tελευταία ομιλία της ημέρας η Αυτοματοποίηση και Βελτιστοποίηση με τη χρήση Ρομποτικών Συστημάτων και Τεχνητής Νοημοσύνης από τον κ. Γιώργο Ανωγιάτη, Product Manager WINGS ICT Solutions, ο οποίος ανέλυσε τα χαρακτηριστικά του λογισμικού WINGS Chariot και τις διαφορετικές εφαρμογές του σε αποθήκες, μεταφορές και βιομηχανικές εγκαταστάσεις.

Συζητήσαμε για …Βranding, παγκόσμιες τάσεις, eco packaging

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η πρώτη μέρα των ομιλιών του στο GLOBAL Packaging Stage στο ειδικά διαμορφωμένο Stage στο Hall 3, όπου experts του κλάδου και στελέχη της αγοράς συζήτησαν τα πιο επίκαιρα ζητήματα, που απασχολούν τον κλάδο της συσκευασίας. Η αρχή έγινε από το Δρ. Θεόδωρο Τσούφη (Μηχανικός Επιστήμης Υλικών THRACE PLASTICS PACK S.A.), ο οποίος αναφέρθηκε στη συσκευασία γαλακτοκομικών στο πλαίσιο της κυκλικής οικονομίας. Στη συνέχεια ο κ. Γιάννης Τριανταφύλλου, (Δ/νων Σύμβουλος Το ΑΤΟΜΟ LTD) σε μία άκρως ενδιαφέρουσα ομιλία ανέλυσε τον τρόπο με τον οποίο η τεχνολογία δημιουργεί τη νέα καταναλωτική εμπειρία. Από τη μεριά του ο κ. Π. Μίλης, Intellectual Technological Solutions for Growth (INTESO.GR) Co-Founder, CTO μίλησε για την ποικιλία και τη διαφορετικότητα που επικρατεί στον τομέα των ετικετών. Για τις τελευταίες, αλλά με έμφαση στην ασφάλεια των προϊόντων μίλησαν στη συνέχεια ο κ. Σπύρος Ντότας (Sales Manager, Elergon) και η κ. Αναστασία Λαμπίρη (Head of Sales, ΚΑΛΑΜΑΡΑΚΗΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ ΑΒΕΤΕ, KSA Industrial Automation).

Συσκευασία & Branding – Τάσεις

Η επόμενη ενότητα των εκδηλώσεων ξεκίνησε με την ομιλία του κ. Ευθύμη Στίγκα (General Manager, DK Consulants Group), που περιείχε πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία για τις διεθνείς τάσεις συσκευασίας και τις προοπτικές για την Ελλάδα.

Δημήτρης Μαντής

Σταύρος Πατσής, Στέλλα Μπούρα

Επικοινωνία μέσω της συσκευασίας

Ακολούθως ο κ. Σταύρος Πλατσής, Managing Director, ASTERIAS GRAPHIC DESIGN GROUP LTD μαζί με την κ. Στέλλα Μπούρα (Art Director της προαναφερθείσας εταιρείας), αναφέρθηκαν στην επικοινωνία που επιτυγχάνεται μέσω της συσκευασίας και στις κυρίαρχες τάσεις αυτής μεταξύ των οποίων είναι: ο μινιμαλισμός και η απλότητα. Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο κ. Δημοσθένης Μπρούσαλης (General Manager, DASC BRANDING), που τόνισε τη σημασία την συσκευασίας των προϊόντων μέσα από την οπτική των καταναλωτικών τάσεων. Στις επικρατούσες τάσεις άλλωστε αναφέρθηκε και κ. Γιώργος Γιώνας, Creative Director, YONAS DESIGN LTD. Η επόμενη ομιλήτρια, κ. Ειρήνη Ρηγοπούλου (Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αιγαίου, με ειδίκευση στο Brand Management & Design) μίλησε για τη συσκευασία στο πλαίσιο του Branding Process. Ακολούθως η κ. Μάχη Κακαβά, Managing Director, abcdesign Communication έκανε κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες επισημάνσεις σχετικά με το ρόλο του Neuromarketing στις πωλήσεις. Η ενότητα της συσκευασίας και του branding ολοκληρώθηκε με την Market Analyst, κ. Ιωάννα Μπινιάκου, η οποία παρουσίασε την έρευνα που διενήργησε η DK Consultants Group για τη συσκευασία και την ετικέτα.

Στο τέλος της ημέρας στο επίκεντρο των συζητήσεων βρέθηκαν: η βιωσιμότητα, το eco packaging και η συναφής νομοθεσία. Την αρχή έκανε ο Δημήτρης Μαντής, Πρόεδρος ΣΥΒΙΠΥΣ, ο οποίος μίλησε για τις προτάσεις της Ε.Ε. για το νέο Ευρωπαϊκό κανονισμό PPWR, ενώ ακολούθησε πάνελ ομιλητών (Νίκος Γεμενετζής-Μακρής, Υπεύθυνος Στρατηγικού Σχεδιασμού, Γιάννης Μήντσιος, Τεχνικός Σύμβουλος Πωλήσεων, ΠΛΑΣΤΙΜΑΚ ΑΒΕΕ), που αναφέρθηκαν στις κυριότερες προκλήσεις για την εύκαμπτη συσκευασία. Από τη μεριά του ο Στέφανος Τσαλαπάτης, Managing Director, NOVEL PACK έκανε λόγο για τις βιώσιμες και καινοτόμες προτάσεις για τη συσκευασία τροφίμων, ενώ ο Αυγερινός Χατζηχρυσός προσέλκυσε το ενδιαφέρον του κοινού με την ομιλία του για τα υλικά συσκευασίας και τις βιώσιμες εφαρμογές. Κλείνοντας ο Χρήστος Γεωργίου, Γ. Δ/ντής του Ερευνητικού Ινστιτούτου «ΙΝΣΒΕ» του Συνδέσμου Βιομηχανιών Ελλάδος έθιξε ένα επίκαιρο και εξαιρετικά ενδιαφέρον θέμα: τη διαδοχή στις οικογενειακές επιχειρήσεις.

Μάχη Κακκαβά

Νίκος Γεμενετζής-Μακρής

Βραβεία GREEK LABEL AWARDS 2023 

Μετά το πέρας των ομιλιών πραγματοποιήθηκε η απονομή των GREEK LABEL AWARDS 2023. Στην κατηγορία οίνου το χρυσο βραβείο κέρδισε η ALPHA ΕΤΙΚΕΤΕΣ ΕΕ με τον CFO και Executive Board Member της FORUM SA κ. Στράτο Αποστολάκο να δίνει το βραβείο στην κ. Ειρήνη Χριστοφόρου. Στην ίδια κατηγορία το αργυρό βραβείο πήρε η Α. ΠΑΓΙΑΝΤΖΑΣ ΜΟΝ/ΠΗ ΑΕ. ”SELOPLAST” και το χάλκινο η ΧΑΙΤΟΓΛΟΥ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΑΕ. Στη συνέχεια στη κατηγορία των αλκοολούχων ποτών, το χρυσό βραβείο κέρδισε η ALPHA ΕΤΙΚΕΤΕΣ ΕΕ, το αργυρό η ΧΑΙΤΟΓΛΟΥ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΑΕ και το χάλκινο η ΑΝΤΩΝΙΑ ΣΚΑΡΑΚΗ & ΣΙΑ ΕΕ. Στην κατηγορία ελαιολάδου το χρυσό απονεμήθηκε στην εταιρεία ΑΝΤΩΝΙΑ ΣΚΑΡΑΚΗ & ΣΙΑ ΕΕ, το αργυρό στην YONAS DESIGN και το χάλκινο στην ALPHA ΕΤΙΚΕΤΕΣ ΕΕ. Στην κατηγορία τροφίμων το χρυσό βραβείο μοιράστηκαν οι εταιρείες: FORLABELS και ΑΝΤΩΝΙΑ ΣΚΑΡΑΚΗ & ΣΙΑ ΕΕ. Στην ίδια εταιρεία (ΑΝΤΩΝΙΑ ΣΚΑΡΑΚΗ & ΣΙΑ ΕΕ), αλλά για διαφορετικά προϊόντα της, απονεμήθηκαν στο αργυρό και το χάλκινο βραβείο αντίστοιχα. Στην κατηγορία καλλυντικών η εταιρεία ΑΝΤΩΝΙΑ ΣΚΑΡΑΚΗ & ΣΙΑ ΕΕ πήρε τα πρώτα δύο βραβεία, ενώ το χάλκινο πήρε η ΧΑΙΤΟΓΛΟΥ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΑΕ. Στην κατηγορία λοιπών προϊόντων το χρυσό και το αργυρό κέρδισε η  ΑΝΤΩΝΙΑ ΣΚΑΡΑΚΗ & ΣΙΑ ΕΕ  και το χάλκινο η Ε. ΣΚΟΡΔΑΚΗΣ & ΣΙΑ ΟΕ «ΕΡΜΗΣ». Στην κατηγορία προωθητικής συσκευασίας το χρυσό πήγε στην εταιρεία FORLABELS και το αργυρό και το χάλκινο στην εταιρεία ΑΝΤΩΝΙΑ ΣΚΑΡΑΚΗ & ΣΙΑ ΕΕ. Η YONAS DESIGN κέρδισε το χρυσό στην κατηγορία snack για τη συσκευασία Sesamis και το αργυρό πήγε στην εταιρεία ΑΝΤΩΝΙΑ ΣΚΑΡΑΚΗ & ΣΙΑ ΕΕ. Η τελευταία άλλωστε πήρε και το βραβείο καινοτομίας για τη συσκευασία του προϊόντος AS Sweet Chocolate. Δείτε περισσότερα >>

Media & Strategic Partners